Kohaletoimetamine

Kõikidele tellimustele lisandub postikulu just nii palju kui toode on suur.

E-poest tellitud tooted tuuakse Sinuni üle Eesti kasutades kas:

  • Itella SmartPOST'i või
  • Omniva või
  • meie enda kullerit

Viime ka vana madratsi ära. Loe sellest siit

Kohaletoimetamise tingimused

1.    Kaupa saab tellida Itella pakiautomaati (väikepakid) või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust (suuremahulised tooted) kasutades.
2.  Kauba kättesaamine pakiautomaadist
2.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Itella SmartPost pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.
2.2. Kauba tarneaja saab klient tellimuse kinnitusega.
2.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
2.5. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 
3.  Kauba kättesaamine kulleriga
3.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. 
3.2. Kauba transport on maja ukseni. Korruse tasu lisandub kohaletoimetamise tasule.  
3.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.  Kauba kontroll
4.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust aadressil info@unela.ee.
4.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.